اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| نارضایتی مردم شهرک اندیشه از قطعی 12 ساعته آب

معضل کم آبی در شهراندیشه شهریار یکی از مسائلی است که ساکنان منطقه را با شروع فصل گرما گلایه مند کرده و شهروندان این منطقه بیش از دو هفته ساعت ها با کم آبی مواجه هستند.

فارس من| نارضایتی مردم شهرک اندیشه از قطعی 12 ساعته آب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مشکل کم آبی در غرب استان تهران یکی از مسائلی است که شهروندان ساکنان شهرک اندیشه را گلایه‌مند کرده است در همین راستا مخاطبان فارس سوژه ای تحت عنوان «پیگیری قطعی مداوم آب شرب شهرک اندیشه فاز یک» در فارس من ثبت کرده‌اند.

ثبت کننده این سوژه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: با شروع فصل گرما معضل کم آبی در این منطقه بیشتر شده و در طول شبانه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ و ۲۳ شب تا ۶ صبح با قطعی آب مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هفته است این مشکل بیشتر شده است، گفت: پیگیری‌های مختلفی از مسوولین انجام شده اما پاسخ آنها بر اینست که آب این منطقه از چاه تامین شده و مخازن آب خالی شده و با خشکسالی مواجه هستیم این درحالیست که قطعی آب در فازهای دیگر اندیشه به اندازه این منطقه نیست.

ثبت کننده سوژه افزود: حدود ۱۰ خیابان در این منطقه است که این مشکل را دارند که در هر خیابان حدود ۵۰۰ واحد وجود دارد لذا از مسئولان میخواهیم که مشکل را برطرف کنند.

وی در پایان بیان کرد: ۱۲ ساعت قطعی آب در ۲۴ ساعت شبانه روز خیلی زیاد است لذا باید مسئولان این مشکل را حل کنند چرا که مشکلاتی زیادی برای ما در فصل گرما ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول