اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جلسه بررسی مسایل و مشکلات تنظیم بازار خراسان رضوی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به تنظیم بازار دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ با حضور استانداران سراسر کشور و وزرای کشور صنعت معدن و تجارت راه و شهرسازی و دادگستری در وزارت کشور برگزار شد.

جلسه بررسی مسایل و مشکلات تنظیم بازار خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی وزیر کشور در این نشست، گفت: استانداران برای کنترل قیمت ها نظارت میدانی داشته باشند.

وحیدی حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد. همچنین با برنامه ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ایجاد نشد.

وزیر کشور تصریح کرد: اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.
دکتر وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری کشور برای کنترل قیمت ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت ها داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول