اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نیازمندی‌های اربعین حسینی شکوهمند در قشم احصا شود

فرماندار قشم با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین، گفت: نیازسنجی‌های اولیه برای پیش‌بینی تعداد زائرین اربعین به منظور تدوین برنامه دقیق ضروری است.

نیازمندی‌های  اربعین حسینی شکوهمند در قشم احصا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی‌تختی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان قشم در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: راهپیمایی اربعین امروز به بزرگترین تجمع مسلمانان تبدیل شده است و نماد عشق و ارادت به اهل بیت(ع) به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی زینت‌بخش و تسهیل کننده مسیر اربعین بود و امروز دستگاه‌های دولتی وظیفه تسهیل‌گری اجرای این مراسم را بر عهده دارند و باید به عنوان یک وظیفه شرعی و اخلاقی به آن نگاه کنند.

فرماندار قشم نیازسنجی دقیق اولیه، برنامه‌ریزی تامین وسایل حمل و نقل عمومی، بررسی راهکارهای ایجاد پرواز مستقیم از قشم به نجف اشرف و ایجاد یک شبکه اطلاع‌رسانی با عضویت تمامی اعضای ستاد اربعین قشم را از مهمترین موضوعاتی دانست که باید در ستاد اربعین پیگیری شود.

محمدحسینی‌تختی تاکید کرد: شبکه اطلاع‌رسانی اربعین علاوه بر پوشش این مراسم باشکوه به رفع نواقص و کاستی‌ها نیز منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و امکانات پشتیبانی و بهبود مسیرهای مواصلاتی برای عبور و مرور راحت‌تر عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از مبداء شهرستان قشم به شهرهای مقدس نجف و کربلا در کشور عراق امری ضروری است. 

بنابراین گزارش، نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان قشم با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات قشم، مدیر اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسوولان در سالن جلسات فرمانداری قشم برگزار شد.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول