اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت شبانه‌روزی برای آسفالت خیابان‌های زنجان/شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

شهردار زنجان اجرای نهضت آسفالت در شهر زنجان و با بیان اینکه نهضت آسفالت نخستین مطالبه مردم از مدیریت شهری است، گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه از سال گذشته آغاز شده و امروز حجم بالای آسفالت ریزی را داریم و شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی کرده‌ایم.

فعالیت شبانه‌روزی برای آسفالت خیابان‌های زنجان/شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروز فر شهردار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در شهر زنجان و با بیان اینکه نهضت آسفالت نخستین مطالبه مردم از مدیریت شهری است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های اولیه از سال گذشته آغاز شده و امروز حجم بالای آسفالت ریزی را داریم و شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی کرده‌ایم.
شهردار زنجان با اشاره به توزیع متوازن آسفالت‌ در شهر برای روکش، ترمیم و مرمت کامل خیابان‌ها، یادآور شد: در حال حاضر 2 پیمانکار عمده روکش آسفالت از شرکت‌های آسیا گستر و جهاد نصر و یک اکیپ شبانه‌روزی شهرداری فعالیت می‌کنند که امیدواریم با همکاری شهروندان و صبر و شکیبایی آنها مراحل آسفالت‌ریزی در لایه‌های آستر و اصلی به موقع انجام شده و با بهترین کیفیت مورد تایید دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته و در انتهای فصل کاری معابر شهری را به بهترین شکل تحویل شهروندان بدهیم.
وی با بیان دغدغه شهروندان در مورد کیفیت آسفالت در حال اجرا با سرعت و حجم بالا در معابر سطح شهر، عنوان کرد: رعایت کیفیت لازمه اجرای همه پروژه‌های عمرانی شهر است به طوری که آسفالت با کیفیت عالی از بهترین کارخانه تولید قیر در کشور از طریق بورس خریداری شده و از سویی تیم‌های نظارتی در تمامی مراحل فرآیند کار حضور دارند و همچنین برای سهولت نظارت نیز با آزمایشگاه مکانیک فنی خاک استان برای نخستین بار از سوی شهرداری قرارداد منعقد شده تا نظارت نقطه به نقطه صورت گیرد.
شهردار زنجان از اجرای 30 ساعته آسفالت‌ریزی و مرمت در خیابان سعدی شمالی به عنوان پر ترددترین معبر شهر خبر داد و گفت: 16 اکیپ مرمت و تعمیر جداول، زیرسازی و ... به صورت شبانه‌روزی در محل فعالیت داشتند و آسفالت با کیفیت و مورد تایید شورای فنی استان و تیم‌های نظارتی به سرعت انجام شد.
فیروز فر با اشاره به قدردانی شهروندان از اجرا و اتمام به موقع پروژه کفسازی بازار مسگرها توسط شهرداری خبر داد و افزود: در حال حاضر اصلاح، مرمت و روکش آسفالت خیابان شهید عیسی محمدلو از معابر اصلی اسلام‌آباد به سرعت انجام شد که با تسریع در اجرای تمامی پروژه‌‍‌ها به طور یقین ذهنیت رها شدن پروژه‌های شهری روبه کمرنگ شدن است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول