اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم: دهه امامت فرصتی برای دفاع از حریم ولایت است

نشست راهبردی و سیاست‌گذاری دهه امامت و ولایت با حضور امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دهه برگزار شد.

امام جمعه قشم: دهه امامت فرصتی برای دفاع از حریم ولایت است

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت و بازنشر مبانی عقیدتی اسلام است.

وی ادامه داد: عید قربان برای مسلمانان روز رهایی از تعلقات مادی و دل بستن به خداوند است و عید غدیر هم روز تکمیل دین و رسالت انبیاء به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: ابلاغ پیام غدیر، ترویج ولایت‌پذیری، تثبیت وحدت اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و قربانی کردن تعلقات مادی از مهمترین اقدامات فرهنگی است که در این دهه به منصه ظهور می‌رسد.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌پذیر و مومن قشم نیز در این دهه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی علاقه خود به ولایت و امامت را نشان می‌دهند و مسئولین و فعالان فرهنگی نیز از هم‌اکنون با تدوین برنامه‌های منسجم در تکاپوی برگزاری باشکوه این دهه هستند.

به گفته حجت‌الاسلام حاجبی، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی متولی حوزه فرهنگ و فعالان مردمی در اجرای برنامه‌های این دهه از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

به گزارش فارس، نشست راهبردی و سیاست گذاری دهه امامت و ولایت با حضور حجت الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، حجت الاسلام آخوندی سرپرست معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم، مسئولین شهرستانی، اعضای هیئت‌های مذهبی، فعالان فرهنگی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول