اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی تا ۱۵ تیر ماه

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: به موجب مصوبه مراجع قانونی و اعلام رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت تسلیم اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقیقی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی تا ۱۵ تیر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عزیز الله عباس پور با اشاره به تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی تا ۱۵ تیر ماه اظهار کرد: صاحبان مشاغلی که تاکنون نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و یا تکمیل فرم تبصره ماده(۱۰۰) قانون مالیات های مستقیم اقدام نکرده اند، برای بهره مندی از معافیت ها، نرخ صفر و مشوق های مالیاتی می توانند تا تاریخ مذکور با مراجعه به درگاه الکترونیکی خدمات مالیاتی به نشانی MY.TAX.GOV.IR نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا تکمیل فرم تبصره ماده(۱۰۰) حسب مورد اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر موجب محرومیت از کلیه معافیت‏‌های مالیاتی به مبلغ ۳۶٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال و جریمه ۳۰ درصدی غیرقابل بخشش و تهیه اظهارنامه برآوردی می‌شود، بنابراین تلاش حداکثری دستگاه مالیاتی استان این است که بتواند اظهار نامه مؤدیان محترم مالیاتی را در موعد مقرر دریافت کند و دغدغه مسئولین و همکاران ما این می باشد که عدم ارائه اظهارنامه مؤدیان، موجب محرومیت از معافیت و تضییع حقوق آنان نشود.

عباسپور همچنین گفت: صاحبان مشاغلی که امکان پرداخت مالیات مقطوع خود را به صورت یکجا تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ نداشته باشند، مالیات مقطوع آن ها حداکثر تا چهار ماه به صورت مساوی تقسیط می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول