اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه‌اندازی 9 رشته جدید دانشگاهی مهارت محور در قشم

شهردار قشم از راه‌اندازی 9 رشته جدید دانشگاهی مهارت محور و کارآفرین از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم خبر داد.

راه‌اندازی 9 رشته جدید دانشگاهی مهارت محور در قشم

میرداد میردادی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اعلام کرد: این رشته‌ها با توجه به نیازسنجی انجام شده بازار کار شهرستان و استان و تامین نیروی متخصص مورد نیاز منطقه ایجاد شدند.

به گفته وی این رشته‌ها شامل «دامپزشکی بهداشت محصولات دامی»، «تعمیر و بهره برداری دستگاه های آب شیرین کن»، «صنایع شیمیایی پالایش گاز»، «فناوری اطلاعات»، «دوخت و تکنولوژی لباس»، «کسب و کارهای دیجیتال»، «تربیت مربی پیش دبستانی»، «حقوق حمل و نقل و تجارت»، «گرافیک و مهندسی کسب و کار دیجیتالی» می‌باشد.

شهردار قشم ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی رشته‌های جدید، بخشی از نیاز بازار کار شهرستان توسط جوانان متخصص قشم تامین شود.

میردادی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات امام جمعه شهرستان مبنی بر توسعه رشته‌های اشتغالزا و همچنین تبیین اهمیت و ضرورت رشته‌های یاد شده برای اشتغالزایی و آینده جزیره، انتظار می‌رود جوانان با دیدگاه بازتری نسبت به آینده شغلی خود به انتخاب رشته بپردازند.

به گزارش فارس، ثبت نام و پذیرش دانشجو در ۲۸ رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای بدون آزمون در نیمسال اول تحصیلی (مهر ۱۴۰۱) در این دانشگاه انجام می‌شود.

پیش ثبت نام دوره کارشناسی حرفه ای بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم از روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ و دوره کاردانی حرفه ای از روز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول