اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تقویت فرهنگ دفاع مقدس، کارآمدترین سلاح برای مقابله با دشمن است

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: کارآمدترین سلاح برای مقابله با دشمنان ایران اسلامی تقویت برنامه‌های فرهنگی و ارزش‌های دفاع مقدس است لذا باید این قبیل برنامه‌ها را در بین همه جوانان ایران اسلامی نهادینه کنیم.

تقویت فرهنگ دفاع مقدس، کارآمدترین سلاح برای مقابله با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد سعیدی عصر امروز در آیین تجلیل از ۷۵ شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور گفت: کنگره بزرگداشت شهدای عشایر سه رویکرد فرهنگی، محرومیت‌زدایی و کمک‌های مومنانه و تقویت وحدت اقوام مختلف را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور افزود: تا کنون یادواره شهدای زن عشایر، یادواره ۱۸۰ شهید دانش‌آموز، مسابقه تیراندازی ویژه بسیجیان عشایر و شب شعر شهدای ایل را در این استان برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز گفتمان غالب در رده‌های مقاومت بسیج عشایری گفتمان محرومیت‌زدایی است لذا اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است اما هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

دشمن درصدد سوءاستفاده از تنوع بومی اقوام عشایری است

سعیدی با بیان اینکه رویکرد سوم این کنگره ملی تقویت وحدت اقوام است، اظهار داشت: جامعه عشایری امروز شامل اقوام و مذاهب مختلف است و دشمنان قسم‌خورده اسلام قصد دارند از این تنوع بومی سوءاستفاده کنند لذا تقویت وحدت اقوام مختلف به عنوان رویکرد سوم کنگره مدنظر است.

وی افزود: کارآمدترین سلاح برای مقابله با دشمنان ایران اسلامی تقویت ارزش‌های دفاع مقدس است لذا باید این قبیل برنامه‌ها را در بین همه جوانان ایران اسلامی نهادینه کنیم و بتوانیم در مسیر شهدا قدم برداریم.

 امنیت و آزادی امروز را مدیون شهدای انقلاب هستیم 

محسن حسین میرزایی در ادامه این برنامه گفت: امنیت و آزادی امروز را مدیون شهدای انقلاب هستیم و هر کس که در این کشور اسلامی تنفس کند مدیون امام، شهدا و مقام معظم رهبری است.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مردم استان امروز مفتخرند که میزبان خانواده‌های شهدای مدافع حرم از سراسر کشور هستند. 

خانواده‌های شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری را متبرک کردند

وی اظهار داشت: حضور خانواده‌های شهدا برای استان برکت‌هایی به ارمغان می‌آورد و استان تا هفته‌ها و حتی ماه‌های آینده به واسطه حضور خانواده‌های شهدا بیمه می‌شود.

حسین‌میرزایی افزود: از برکات این کنگره ملی وحدت و وفاق بین دستگاه‌های مختلف بود که امروز شاهد برگزاری برنامه‌ای در شأن شهدا و مردم استان هستیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول