اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«صنعتکار» رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اصفهان شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حکمی احسان صنعتکار را به عنوان رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان منصوب کرد.

«صنعتکار» رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حکمی احسان صنعتکار را به عنوان رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان منصوب کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس در شهرستان کاشان، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان و قائم‌مقام جمعیت فرهنگیان جوان استان از جمله سوابق صنعتکار است؛ وی متولد سال ۱۳۷۳ و دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه کاشان است.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: یک جوان خوشفکر از امروز سکاندار اداره استعدادهای درخشان خواهد بود که با توجه به اهمیت مدارس تیزهوشان که عصاره مدارس محسوب می‌شوند، باید نگاه ویژه به آن‌ داشت.

وی افزود: بهترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی هر جامعه‌ای، نیروی انسانی آن است که باید به صورت خاص به آن توجه شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: به طور معمول افرادی که تولید علم می‌کنند و یا فکر و اندیشه والایی دارند، در دوران دانش‌آموزی در مدارس تیزهوشان تحصیل می‌کنند که نشان از اهمیت بالای این مدارس دارد.

ابراهیمی بیان داشت: مأموریت اداره ‌استعدادهای درخشان، صرفا مدارس تیزهوشان نیست، چرا که ممکن است افرادی به دلایل مختلف خارج از این مدارس باشند و نیاز است که توجه ویژه به آن‌ها نیز شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول