اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

22 ورودی بازار بزرگ اصفهان ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای ۲۲ ورودی بازار بزرگ اصفهان درب‌هایی پیش‌بینی شده است که امکان باز و بسته شدن آن وجود دارد و محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی و اورژانس است.

22  ورودی بازار بزرگ اصفهان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، حمید آقایی، مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: طول بازار بزرگ اصفهان ۸ کیلومتر است که از شمال به خیابان عبدالرزاق، از سمت شرق به خیابان هاتف، از سمت غرب به خیابان حکیم و از سمت جنوب به خیابان حافظ و میدان امام (ره) منتهی می‌شود.

وی افزود: ۲۴ ورودی در محدوده بازار بزرگ اصفهان، وجود دارد؛ بازار هندوها و قلندرها دو ورودی اصلی به بازار بزرگ است که عمده بارها و باراندازها از این محورها انجام می‌شود، به همین دلیل مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در این ورودی مستقر شده‌اند تا در مواقع رخداد حادثه امکان دسترسی خودروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی فراهم باشد.

آقایی بیان کرد: برای ۲۲ ورودی دیگر بازار نیز درب‌هایی پیش‌بینی شده است که امکان باز و بسته شدن آن وجود دارد و محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی و اورژانس است.

مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: مقرر شده است در پارکینگ‌های اطراف بازار دو محور در نظر گرفته شود تا کسبه و کارمندان به‌ راحتی از پارکینگ استفاده و ادامه مسیر را پیاده طی کنند و راه برای تردد خودروها آتش‌نشانی در مواقع اطفای حریق نیز هموار شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول