اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آماده‌سازی تنیس‌کاران برای مسابقات دیویس‌کاپ و بیلی‌جین‌‌کینگ‌کاپ

دبیرکل فدراسیون تنیس ایران گفت: تیم های بزرگسالان تنیس کشور درحال آماده‌سازی هستند تا در مسابقات دیویس‌کاپ و بیلی‌جین‌‌کینگ‌کاپ در قسمت آقایان و بانوان حضور پیدا کنند و این مهم ترین رویداد های تیمی می‌باشد.

آماده‌سازی تنیس‌کاران برای مسابقات دیویس‌کاپ و بیلی‌جین‌‌کینگ‌کاپ

شاهرخ کشاورز دبیرکل فدراسیون تنیس ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه اعضای تیم جام دیویس کشورمان سال گذشته موفق شدند در رقابت های جام دیویس گروه ۴ به پیروزی دست پیدا کنند و حالا به گروه ۳ صعود کردند از همین روزها رقابت های تنیس ۱۰۰۰ امتیازی در کشورمان پشت سر هم در حال برگزاری است.

وی گفت: بازیکنان با تراز بالاتر توسط مربیان تیم ملی شناسایی می‌شوند و در رده بندی بهترین بازیکنان ایران قرار داده می‌شوند و ان‌شاءالله بعد از این اتفاق در مرداد ماه وارد یک اردوی مشترک می‌شوند و بعد از حضور در آن اردوی مشترک، نفرات برگزیده و نهایی، در رقابت های تنیس جام دیویس ویتنام و بانوان هم در رقابت های بیلی‌جین‌‌کینگ‌کاپ مالزی حضور پیدا می‌کنند.

دبیرکل فدراسیون تنیس ایران بیان کرد: خوشبختانه از ماه های پایانی سال گذشته در رده سنی جوانان تنیس برنامه های زیادی داشتیم و اعزام هایی انجام شد و خوشبختانه بازیکنان توانستند در رویداد های بین‌المللی نتایج خوبی بگیرند و نهایتا در این روزها تیم های بزرگسالان دارند آماده می‌شوند تا در مسابقات دیویس‌کاپ و بیلی‌جین‌‌کینگ‌کاپ در قسمت آقایان و بانوان حضور پیدا کنند و این مهمترین رویدادهای تیمی می‌باشد.

کشاورز ادامه داد: یکی از دغدغه های تنیس کشور کم بودن زمین‌های تنیس است که خوشبختانه مثل افتتاح زمین های تنیس توچال شاهد افزایش این زمین ها هستیم و با توجه به اینکه جمعیت این ورزش رو به افزایش است رفته رفته وضعیت تنیس کشور بهتر می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کثرت جمعیت جوان و اینکه به خصوص در نوجوانان می توانیم به دنبال پدیده های جدید باشیم، فضاهای ورزشی تخصصی باید خیلی بیشتر شود و خوشحالیم که در مجموعه توچال صاحب تعدادی زمین مرغوب و استاندارد شدیم و از این طریق می توان نفرات جدیدی را به تنیس کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول