اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توسعه کشاورزی مکانیزه و گلخانه‌ای در کاشان یک ضرورت است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: کشاورزی سنتی در شرایط فعلی جوابگوی شرایط آبی کشور نیست و ضرورت دارد به سمت کشاورزی مکانیزه و گلخانه‌ای حرکت کنیم.

توسعه کشاورزی مکانیزه و گلخانه‌ای در کاشان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدشریف زارعی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان صبح امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به احداث گلخانه هیدروپونیک این دانشگاه به اهمیت توسعه کشاورزی گلخانه‌ای اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حوزه کشاورزی گلخانه‌ای عقب هستیم چرا که در دوره‌های گذشته فکر جدی برای این موضوع نشد اما در دولت سیزدهم یکی از مهمترین برنامه‌ها توسعه گلخانه گ‌ها در راستای افزایش بهره‌وری و همچنین مدیریت منابع آبی است.

وی با بیان اینکه کشاورزی سنتی در شرایط فعلی جوابگوی شرایط آبی کشور نیست و ضرورت دارد به سمت کشاورزی مکانیزه و گلخانه‌ای حرکت کنیم خاطرنشان کرد: ایجاد گلخانه‌ها می‌تواند از هدر رفت آب در حوزه کشاورزی تا حد زیادی جلوگیری کند و این موضوع در شهرستان کاشان مورد حمایت فرمانداری قرار دارد.

زارعی دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از دانشگاه‌های قدمت‌دار و موفق درکاشان دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی دانش آموختگان بسیاری را در سطوح مختلف آموزش داده که امروز افراد می‌توانند از پیش دبستانی تا دکتری در این مجموعه بزرگ دانشگاهی آموزش با کیفیت و مطلوب ببینند که همین موضوع بار بزرگی از دوش دولت در بحث آموزش برداشته است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول