اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهردار «زیارتعلی» رودان معرفی شد

«علیرضا حاجبی» به عنوان شهردار جدید شهر زیارتعلی شهرستان رودان منصوب و معرفی شد.

شهردار «زیارتعلی» رودان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، صفر صادقی‌پور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در آیین تکریم و معارفه شهردار زیارتعلی رودان اظهار داشت: امروز منابع مالی در شهرداری‌ها محدود و پاسخ دادن به این انتظارات بسیار سخت شده چرا که اغلب شهرداری‌ها برای همه این خواسته نمی‌تواند منابع مالی تامین کنند.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی شهردار و شوراهای اسلامی تامین منابع مالی در مسایل اولویت‌دار خدماتی و عمرانی  شهرداری‌ها است و اگر محقق نشود کار بسیار سخت است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان تصریح کرد: بنا بر بررسی‌ها منابع مالی بیشتر از منابع دولتی تامین می شود تا اینکه آن‌ها دارای منابع درآمدی پایدار باشند.

صادقی‌پور ادامه داد: شهرداری‌های باید به دنبال تامین منابع درآمدی پایدار با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در شهرها باشند.

وی ساختار نیروی انسانی در شهرداری‌ها را نامناسب دانست و بیان داشت: این ساختار کمی است تا کیفی و هرگاه به کیفیت افزوده شده بهره‌وری بیشتر شده و در نقطه مقابله اگر کمیت بشتر باشد باعث ضعیف شدن حوزه عمرانی و خدماتی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: قطعا یک شهردار قوی و مقتدر می‌تواند یک شورای قدرتمند را در کنار خود داشته باشد چرا که باعث وحدت و هم افزایی در شوراها خواهد شد.

صادقی‌پور گفت: عملکرد شورا به برگزاری جلسات نیست بلکه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مورد نظر مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر مردم تغییرات مناسب در شهر را لمس نکنند قطعا رضایت مهدی لازم را نخواهند داشت.

زیارتعلی به یک شهر اسلامی، علوی و شهدایی تبدیل شود

عبدالرضا سالاری فرماندار رودان نیز در این جلسه واگذاری مسوولیت‌ها را آزمایش الهی دانست و گفت: قطعا کاری که برای رضایت خداوند باشد ماندگار خواهد شد.

وی افزود: شهردار باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه شهر و رضایتمندی مردم تلاش کند و شهر زیارتعلی به لحاظ دارا بودن زیرساخت‌های بسیار مناسب فضای مطلوبی برای پیشرفت و توسعه دارد.

سالاری تاکید کرد: در شهر زیارتعلی باید برای ایجاد یک شهر اسلامی، علوی و شهدایی حرکت کرد تا این منطقه با مردم شهید پرور و متدین و وجود سردار شهید حاج علی حاجبی در تمام کشور شناخته شود.

به گزارش فارس، در این آیین از تلاش‌های محسن امیری به عنوان سرپرست شهرداری تجلیل و علیرضا حاجبی به عنوان شهردار جدید زیارتعلی معرفی شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول