اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

افزایش معوقات پرستاران/ سالی 12 هزار پرستار فارغ التحصیل می‌شوند

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت:‌میزان معوقات پرستاران زیاد شده است؛ به طوری که بعضی از دانشگاه‌ها 12 -13 ماه و برخی 2-3 ماه معوقات دارند؛ یعنی به طور میانگین 6 تا 7 ماه در پرداخت معوقات عقب افتاده‌ایم.

افزایش معوقات پرستاران/ سالی 12 هزار پرستار فارغ التحصیل می‌شوند

محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «پرداخت معوقات پرستاران»، اظهار داشت: در مقطعی معوقات پرستاران خوب پرداخت شد.

وی ادامه داد: برای نمونه در دوره کرونا 20 هزار میلیارد تومان برای جبران معوقات از دولت گرفتیم؛ به طوری که معوقات به دو ماه رسید که طبیعی بوده و به عبارتی صفر به حساب می‌آید. 

رئیس سازمان نظام پرستاری افزود:‌ اما مجدداً میزان معوقات زیاد شده است؛ به طوری که بعضی از دانشگاه‌ها 12 -13 ماه و برخی 2-3 ماه معوقات دارند که به طور میانگین 6 تا 7 ماه در پرداخت معوقات عقب افتاده‌ایم.

میرزابیگی درباره «تعداد دانشجویان پرستاری در کشور» عنوان کرد: در کل مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکتری تقریباً نزدیک به 50 هزار نفر اکنون در حال تحصیل هستند. 

وی خاطرنشان کرد: سالی 10 هزار و 500 نفر و در برخی سالها 12 هزار نفر؛ یعنی به طور کلی بین 10 تا 12 هزار نفر دانشجو از کل دانشگاه‌های دولتی، آزاد و شاهد فارغ‌التحصیل می‌شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول