اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شهرداری رشت در کنار سپیدرود است/لزوم افزایش حمایت‌های مالی و لجستیکی از سرخ‌پوش‌ها

شهردار رشت با اشاره به حمایت‌های شهرداری به سپیدرود گفت: کمک شهرداری به باشگاه سپیدرود رشت ادامه‌دار خواهد بود اما این بدان معنی نیست که دستگاه‌های اصلی و متولی یعنی هیئت فوتبال و خصوصا اداره کل ورزش و جوانان وظایف اصلی خود را نادیده بگیرند و همیشه در سایه بمانند.

شهرداری رشت در کنار سپیدرود است/لزوم افزایش حمایت‌های مالی و لجستیکی از سرخ‌پوش‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت رشت، در جلسه‌ای که در دفتر شهردار رشت برگزار شد، علیرضا نوید مالک، اسماعیل شاد مدیرعامل و علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود با سید امیر حسین علوی شهردار رشت دیدار و گفت‌وگو کردند. 

علیرضا نوید مالک سپیدرود رشت در این نشست با بر شمردن مشکلاتی که در سال‌های اخیر دامن گیر این تیم ریشه دار و قدیمی بوده است، اظهار کرد: بیش از ۲۳ میلیارد تومان بدهی ادوار گذشته باشگاه است که در حسابرسی‌های این مبلغ موجود می‌باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد از ورود به سپیدرود پرهیز می‌کردند و از زمانی که در این سمت مشغول به فعالیت شدم تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه کردم و به همین اندازه هم هنوز از بدهی‌های گذشته سپیدرود تسویه نشده است. 

وی خلف وعده مسؤولین را بزرگترین مشکل این روزهای سپیدرود دانست و افزود: در واقع ما تنها هستیم و تا امروز به جز کمک اندک شهرداری رشت، هیچ ارگانی به سپیدرود کمک نکرده و همه خود را کنار کشیده‌اند و در فوتبال تمام دولتی ایران نمی‌شود یک بخش خصوصی به تنهایی تمام مشکلات را بر طرف کند. 

مدیرعامل باشگاه سپیدرود نیز با اعلام اینکه از شهردار رشت می‌خواهیم به مانند دوره‌ای که سپیدرود با کمک اعضای شورای و شهردار موفق شد به لیگ برتر صعود کند، به این تیم قدیمی توجه ویژه‌ای داشته باشد، اظهار کرد: سپیدرود یک سرمایه اجتماعی بی‌نظیر در مرکز استان است و وقتی شهرهای کوچک استان در لیگ برتر و دسته یک حضور دارند اصلا مناسب نیست که سپیدرود به دلیل بی‌توجهی‌ها در دسته دوم تبعید باشد. 

اسماعیل شاد، حضور شهردار و اعضای شورای شهر رشت در کنار سپیدرود را موجب دلگرمی همه ارکان باشگاه دانست و گفت: ما به جد از شهردار و اعضای شورای شهر رشت می‌خواهیم که امسال در راه صعود به لیگ دسته اول ما را تنها نگذارند. 

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود نیز شهردار رشت را یکی از حامیان همیشگی سپیدرود در راه صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول و سپس برتر دانست و اظهار کرد: شهردار رشت چه در زمان عضویت هیات مدیره سپیدرود و چه در دوره عضویت در شورا و ریاست شورای شهر رشت، همیشه تمام تلاش‌شان را برای برطرف کردن مشکلات سپیدرود انجام دادند و نقش پر رنگی در مصوبات حمایتی از سپیدرود بازی کردند و امسال هم از وی و اعضای شورا دعوت می‌کنیم ضمن ادامه همان روند حمایتی سال‌های ۹۵ و ۹۶ با حضور در تمرینات و بازی‌های سپیدرود از نظر معنوی نیز حامی تیم ریشه دار و پر هوادار سپیدرود باشند. 

شهردار رشت نیز با تاکید بر لزوم افزایش حمایت‌های مالی و لجستیکی از تیم سپیدرود اظهار کرد: افتخار می‌کنم در زمانی که حمایت از سپیدرود شهرت و نامی برای کسی نداشت از این باشگاه مردمی حمایت کردم. 

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه هم در زمان حضورم در دو دوره شورای شهر و هم در زمان حضور در مسند شهردار همواره از این تیم حمایت کرده‌ام، گفت: تیم ریشه‌دار سپیدرود با بیش از ۵۴ سال فعالیت دارای مشکلاتی است که لازم است همه ما برای رفع آن تلاش کنیم و مطمئنا این امر جزو اهداف شهرداری رشت قرار دارد. 

وی، سپیدرود را سرمایه فرهنگی دانست و بیان کرد: تیم سپیدرود تنها یک تیم فوتبال محسوب نمی‌شود بلکه یک سرمایه فرهنگی است و باید از آن پشتیبانی‌های لازم به عمل آید. 

شهردار رشت ضمن قول مساعد جهت کمک‌های مالی و لجستیکی بیشتر شهرداری رشت از باشگاه سپیدرود گفت: برای این هدف و کمک مالی بیشتر به باشگاه سپیدرود، تلاش می‌کنیم تا راهکارهای لازم را پیدا کنیم. 

علوی با اشاره به حمایت‌های شهرداری به سپیدرود تصریح کرد: کمک شهرداری به باشگاه سپیدرود رشت ادامه‌دار خواهد بود اما این بدان معنی نیست که دستگاه‌های اصلی و متولی یعنی هیئت فوتبال و خصوصا اداره کل ورزش و جوانان وظایف اصلی خود را نادیده بگیرند و همیشه در سایه بمانند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول