اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

توقیف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از کامیون تانکردار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکردار در شهرستان سیب و سوران خبر داد.

توقیف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از کامیون تانکردار

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پلیس استان سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی طرح کنترل محورهای مواصلاتی را تشدید کرد.

وی افزود: در این راستا روز گذشته ماموران انتظامی پاسگاه "پسکوه" در محور شهرستان  سیب و سوران به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف که در بازرسی از آن 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی راننده خودرو به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق است با توجه به تاثیر منفی این معضل بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه جدی خواهند داشت.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول