اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تصمیمات کارساز برای کارخانه آرد و نشاسته یاسوج/وعده 2 مدیر برای افزایش تولید

در دیدار مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا (کارخانجات آرد ،نشاسته و گلوکز ....) با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگلیویه و بویراحمد تصمیمات خوبی برای رونق تولید گرفته شد.

تصمیمات کارساز برای کارخانه آرد و نشاسته یاسوج/وعده 2 مدیر برای افزایش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا (کارخانجات آرد ،نشاسته و گلوکز ....) با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگلیویه وبویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صادقت‌کیش مدیرکل غله و خدمات بازرگانی ضمن تبریک به مدیرعامل جدید کارخانجات آرد، نشاسته و گلوکز یادآور شد: با توجه به اینکه کارخانجات آرد، نشاسته و ... زیرمحموعه سازمان اقتصادی کوثر و وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است انتصاب یک فرزند شهید را به فال نیک می‌گیریم.

این مسئول گفت: از آنجا که بیش از هشتاد درصد پرسنل کارخانحات آرد و.... از فرزندان شاهد و ایثارگر بوده مانند گذشته آماده هر گونه همکاری با این صنعت تولیدی در استان هستیم.

در ادامه مدیر عامل کارخانجات آرد و نشاسته گفت: امیدواریم که بتوانیم در راستای شعار سال و به دور از هر نوع سیاسی کاری، افزایش تولید و راه اندازی فاز های ۲و۳و۴ کارخانجات آرد و نشاسته و گلوکز با بکارگیری تعداد کثیری نیروی انسانی گامی موثر در راستای اشتغال جوانان برداشته باشیم.

در ادامه مدیر غله و خدمات بازرگانی سهمیه‌ای را افزایش داده و قول مساعد داده شد در آینده نه چندان دور سهمیه تولید از ۱۶۰۰ تن در ماه را به بیش از ۲۵۰۰ تن در ماه برساند.

مدیرعامل کارخانجات آرد، نشاسته وگلوکز هم تولید ۲۰۰۰ تن درماه را نقطه سر به سر ذکر و ابراز امیدواری کرد با افزایش سهمیه مواد اولیه (گندم) ،تولید افزایش و در ادامه بتواند ارز آوری برای کشور و استان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول