اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اخطار قطع برق به سرپرستی یکی از بانک‌های استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: به دلیل رعایت نشدن مدیریت مصرف برق توسط یکی از سرپرستی بانک‌های استان سمنان، اخطار قطع برق به این اشتراک ارائه شد.

اخطار قطع برق به سرپرستی یکی از بانک‌های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل رعایت نشدن مدیریت مصرف برق توسط یکی از سرپرستی بانک‌های استان سمنان، اخطار قطع برق به این اشتراک ارائه شده است.

وی گفت: مصرف برق ساختمان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به‌صورت لحظه‌ای پایش می‌شود و در صورت رعایت نشدن مصرف برق، بلافاصله اخطار قطع برق برای آنان ارسال می‌شود و چنانچه نسبت به کاهش مصرف اقدام نکنند، با قطع برق مواجه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: روز گذشته اخطاری به سرپرستی یک بانک در این استان ارائه شده است تا نسبت به اصلاح روند مصرف و رعایت نکات مدیریت مصرف تا یکم تیرماه اقدام کند و در صورتی که به این موضوع اهتمام نورزد، این شرکت حسب وظیفه خود و در راستای حفظ پایداری شبکه برق، ناگزیر به قطع برق اشتراک این بانک خواهد شد.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظف هستند تا نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول