اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های پرتو درمانی جهان برای درمان سرطان

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تکنیک پرتو درمانی سه بعدی در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان برای درمان سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های پرتو درمانی جهان برای درمان سرطان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امیر گرگیچ امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: پرتو درمانی از رایج‌ ترین روش‌های درمان سرطان است که می‌تواند به تنهایی یا همراه با سایر روش‌های درمانی مانند جراحی، شیمی‌درمانی یا هورمون‌ درمانی به کار گرفته شود.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تکنیک پرتو درمانی سه بعدی که در بخش پرتو درمانی ولایت در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان مورداستفاده قرار میگیرد از پیشرفته ترین روش های درمانی سرطان در دنیاست.

وی ادامه داد: مرکز رادیوتراپی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) به عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمان بیماران سرطانی جنوب شرق کشورمی باشد که به منظور رفاه حال هم استانی های عزیز از شنبه تا چهارشنبه,ساعت 7 صبح الی 8 شب به صورت دوشیفت فعال است.

گرگیج از افزایش ۷۹ درصدی پذیرش و درمان بیماران بخش پرتودرمانی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان خبر داد و گفت: پذیرش و درمان بیماران بخش پرتودرمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) تا پایان خرداد ماه سال 1401 حاکی از ارائه خدمت به 767 نفر است که با توجه به بیماران در لیست انتظار و تداوم پذیرش، در ماه جاری ارائه خدمت به رقمی بالاتر از این تعداد خواهد رسید که این میزان در مقایسه با آمار ابتدای سال 1400 تاکنون، رشد بیش از 79 درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول