اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نشست سالگرد «انتخاب رییسی» در بندرعباس+عکس و فیلم

نشست سالگرد انتخاب آیت الله رییسی در بندرعباس که به ابتکار ابوالقاسم جراره رییس ستاد مرکزی رییسی درانتخابات 1400 برگزار شد، با حضور استاندار هرمزگان و جمعی حدود 150 نفر از فعالان ستاد مرکزی همراه بود.

نشست سالگرد «انتخاب رییسی» در بندرعباس+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست سالگرد انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران در 28 خرداد 1400، عصر روز گذشته به دعوت ابوالقاسم جراره رییس ستاد مرکزی در سالن شرکت گاز بندرعباس برگزار شد.

** حدود 150 نفر از فعالان ستاد مرکزی آیت الله رییسی در این مراسم حضور یافتند.

 

** چند دقیقه‌ای از شروع مراسم نگذشته بود که مهدی دوستی استاندار هرمزگان، خاکی نهاد معاون توسعه منابع استانداری و محمد گلستانی مدیرکل دفتر استاندار هرمزگان نیز در این جمع حاضر شدند.

** سالاری فرماندار اسبق حاجی آباد و رییس ستاد مرکزی حاجی‌آباد، عباس پوریان مسؤول کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی، حجت الاسلام فاضل پور رییس ستاد مرکزی رودان و همچنین یک نفر از حوزه غرب هرمزگان نیز در این مراسم مجموعه نقد و نظرهایی پیرامون یک سال فعالیت آیت الله رییسی و تشکیل دولت سیزدهم را مطرح کردند.

 

 

** حجت الاسلام میرزایی (رییس ستادهای مردمی) و ابوالقاسم جراره (رییس ستاد مرکزی) نیز دو سخنران دیگر این مراسم پیش از اظهارات مهدی دوستی استاندار هرمزگان بودند.

** ابوالقاسم جراره در این جلسه به بیان برخی تنگناهای دولت سیزدهم و گرفتاری‌های ناشی از باقی ماندن مشکلات بجا مانده از دولت قبل، خاطرنشان کرد:حکمرانی مردمی بخشی از راهبرد این دولت برای رسیدن به شرایط ایده آل درکشور است و استفاده از مشورت‌های ستادی در زمینه مدیریت عالی در استان می‌تواند سبب بهبود وضعیت شود.

** جراره گفت: آدمی که سال‌ها در مناصب بوده و کاری نکرده باید جایش را به نیروهای جدید و توانمند بدهد و البته ما بر این باوریم که از نیروهای متخصص و کاردان باید بهره برده شود. اسامی و پیشنهادات و مشورت به استاندار دادیم و استاندار هم تأکیدکرده که بسیاری از این نیروهای توانمند به تدریج بکارگیری می‌شوند. بنده خواسته‌ای برای خودم نداشته‌ام و قطعا تغییرات زمان بر است و شرایط به سمت خوبی در حال پیش رفتن است و کاهش نرخ بیکاری و ارتقای شرایط استانداری هرمزگان در حوزه اثرات اجرایی نشانه‌های خوبی است.

** جراره افزود: مهم‌ترین خواسته ما این است که فرصت‌های در استان در اختیار نیروهای همین استان قرار گیرد و رشد صنایع و ... به رشد مردم و زندگی آنان و به نفع مردم هرمزگان بیانجامد.

** مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست نیز چند دقیقه‌ای را به بیان دستاوردهای دولت در هرمزگان پرداخت و قول داد که در سالگرد فعالیت دولت، گزارش جامعی از اقدامات خود را برای همه مردم استان هرمزگان منتشر کند.

 

 

** وی به کاهش نرخ بیکاری در استان به میزان حدود 5 درصد اشاره و تأکید کرد: در قالب سفر رییس جمهور به هرمزگان 27 هزار میلیارد تومان اعتبار برای جبران کمبودها و رفع برخی عقب ماندگی‌ها در زمینه‌های گوناگون اختصاص داده شد که در مقایسه با دیگر استان‌ها، چندین برابر بیشتر است.

 

 

** استاندار هرمزگان درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع محرومیت از بشاگرد و رفع کمبودهای زیرساختی در استان نیز اشاره و راه اندازی 40 هنرستان با همکاری صنایع، برگزاری 6 اردوی بزرگ جهادی با 20 هزار خدمت، دسته بندی 341 سالن ورزشی به منظور افزایش امکان استفاده جوانان از این زیرساخت‌ها را از جمله اقدامات دولت در هرمزگان در 9 ماهه اخیر برشمرد.

 

 

انتهای پیام/ 3728

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول