اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس از کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون سوخت‌کش به ارزش هفت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی بندرعباس شامگاه امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: ماموران پاسگاه ساحلی «خان سرخ» هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی اسکله شهید رجایی – بندرعباس  به یک دستگاه کامیون سوخت‌کش مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی اسناد، مدارک و بارنامه خودرو متوجه شدند این کامیون نفتکش حامل ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که خودرو توقیف و یک نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش محموله سوخت مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان هفت میلیارد ریال عنوان کرد.

دولتیاری خاطرنشان کرد: قاچاق یا استفاده غیرمجاز از منابع سوختی توسط افراد سودجو در کنار وارد آوردن ضربه‌های اقتصادی به کشور، باعث به وجود آمدن مشکلاتی در حوزه سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل شخصی و عمومی نیز می‌شود که از این رو پلیس با جدیت با متخلفان این حوزه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول