اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اشتغالزایی ۸۴ نفری با بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی در شهرستان اردل

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵ طرح در حوزه کشاورزی شامل ۲طرح گلخانه‌ای، ۲طرح شیلات و یک طرح آبیاری قطره‌ای کم‌فشار در شهرستان اردل به بهره‌برداری رسید.

اشتغالزایی ۸۴ نفری با بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی در شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عطاءالله ابراهیمی عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های کشاورزی در شهرستان اردل گفت: به مناسبت هفته جهادکشاورزی ۵ طرح شامل ۲طرح گلخانه‌ای، ۲طرح شیلات و یک طرح آبیاری قطره‌ای کم‌فشار به بهره‌برداری رسید که امیدواریم این طرح‌ها در ایجاد اشتغال و افزایش بهره‌وری اراضی تأثیر خوبی داشته باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح سیستم آبیاری کم‌فشار در ۷۶ هکتار از اراضی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که حدود ۷۵ خانواده از این طرح استفاده می‌کنند و برای ۷۶ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ۲ طرح گلخانه‌ای نیز روی هم در ۳۲.۵ جریب اجرا می‌شود که برای ۴ نفر اشتغالزایی دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه ۲ طرح شیلات نیز با ظرفیت ۳۰ تن و اشتغالزایی ۴ نفر به بهره‌برداری رسیدند، اظهار داشت: حدود ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها از محل توسعه روستایی و عشایری و بند الف تبصره ۱۸ هزینه شده است.

وی در پایان گفت: شهرستان اردل قطب تولید ماهیان سردابی محسوب می‌شود لذا نیاز است این رتبه در سطح کشور و استان حفظ شود و بتوانیم از منابع آبی موجود استفاده کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول