اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه پیشوا: مسئولان مشکلات شهرستان را با رئیسی مطرح کنند

امام جمعه پیشوا با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌ پیشوا و با تاکید بر لزوم رفع مشکلات شهرستان گفت: سفر رییس جمهور به پیشوا فرصتی طلایی است و مسئولین شهرستان فکر نکنند که اگر مقابل رییس جمهور از مطالبات بگویند استاندار و وزیر ناراحت می شوند بلکه باید حق مردم را فریاد بزنند تا بسیاری از مشکلات شهرستان حل شود‌.

امام جمعه پیشوا: مسئولان مشکلات شهرستان را با رئیسی مطرح کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: امروز در کشور مشکلات آب و برق داریم که بهترین راه حل برای جلوگیری از قطعی آب و برق صرفه جویی است.

وی ادامه داد: مصرف بیش از حد آب باعث اسراف و هدر رفت آن می شود که باید مدیریت شود‌ زیرا صرفه جویی در مصرف آن بسیار راهگشاست.

حجت الاسلام باقری ادامه داد :همیشه از عملکرد مسئولین نقد یا تعریف کرده ایم و می کنیم‌ اما بحث این دولت و دولت قبل بسیار متفاوت است زیرا مشکل دولت قبل تنبلی و عدم فعالیت های مختلف بود.

وی افزود: در دولت فعلی، دولت شبانه روزی فعالیت می کند و همیشه شاهد فعالیت های دولت در عرصه های مختلف هستیم.

امام جمعه شهر پیشوا در ادامه با انتقاد از گرانی اجاره بها گفت: اگر به بحث اقتصاد نگاه کنیم از ابتدای تاریخ و حتی در زمان حضرت یوسف نیز ابتدا وضعیت اقتصاد را درست می‌کردند لذا بحث اقتصاد بسیار مهم است و گرانی‌ها باعث گلایه مردم شده است که در این راستا نیز مردم مطالبات به حقی دارند و دولت باید گرانی ها و وضعیت اقتصاد را مدیریت کند.

حجت الاسلام باقری افزود: بحث اجاره بها نیز بسیار مهم شده است و شاهد افزایش چند برابری اجاره بها هستیم که باعث مشکلات فراوانی شده است لذا مسئولین هر چه سریع تر نسبت به کنترل قیمت اجاره بهای مسکن اقدام‌کنند.

وی گفت: البته برخی از مشکلات مسکن مربوط به دولت قبل و بحث کمبود مسکن است و آن وزیری که در دولت قبل برخی مسکن ها را مزخرف می نامید باید پاسخگو باشد.

امام جمعه پیشوا در ادامه به بحث سفر رییس جمهور به پیشوا اشاره کرد و گفت: امیدواریم سفر رییس جمهور به پیشوا دارای برکات زیادی باشد و از مسئولین شهرستانی توقع داریم‌نهایت بهره را ببرند.

امام جمعه پیشوا گفت : سفر رییس جمهور به پیشوا فرصتی طلایی است و مسئولین شهرستان فکر نکنند که اگر مقابل رییس جمهور از مطالبات بگویند استاندار و وزیر ناراحت می شوند بلکه باید حق مردم را فریاد بزنند تا بسیاری از مشکلات شهرستان حل شود‌.

گفتنی است آیت الله رئیسی ریاست جمهوری فردا به دیار پانزده خرداد یعنی شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول