اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، موجب ترغیب کشاورزان به کشت می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به اقدامات دولت در افزایش قیمت خرید تضمینی محصولاتی مانند گندم اشاره کرد و گفت: این اقدامات ضمن ترغیب کشاورزان برای برای کشت این محصول، مانع روی آوردن کشاورزان به کشت هندوانه می‌شود.

افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، موجب ترغیب کشاورزان به کشت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری در برابر کشتار مسلمانان سکوت می‌کنند، اظهار کرد: منافقان کوردل و خائن در سال 73، با حمایت آمریکا در حرم رضوی بمب‌گذاری کردند که با اینکار نشان دادند که برای حریم مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هیچ‌گونه حرمتی قائل نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به قرار گرفتن در سالگرد تاسیس جهاد سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی اشاره و اظهار کرد:  جهاد سازندگی نهادی انقلابی بود که در ۲۷ خردادماه ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل و با هدف رسیدگی به مناطق محروم تاسیس و در بستر انقلاب رشد کرده و به ثمر نشست.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با حقایق انقلاب تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب از جمله اقدامات انجام شده در حوزه عمران و آبادانی کشور باید به مردم تبیین شود.

امام جمعه زنجان ضمن قدردانی از خدمات خوب جهادکشاورزی استان، به شهروندان توصیه کرد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا نیازی به استفاده از از منابع آب‌های زیرزمینی وجود نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه این روزها مسئله کمبود آب در سراسر جهان به بحرانی عمومی تبدیل شده است، ادامه داد: به نظر استفاده از فناوری‌های جدید راهی برای غلبه بر بحران آب باشد.

آیت‌الله خاتمی به اقدامات دولت در افزایش قیمت خرید تضمینی محصولاتی مانند گندم اشاره و تاکید کرد: این اقدامات ضمن ترغیب کشاورزان برای برای کشت این محصول، مانع روی آوردن کشاورزان به کشت هندوانه می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، ادامه داد: این شهید با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بعد از ۲۳ سال هجرت، به وطن بازگشت و همه تجربیات انقلابی و علمی خود را در خدمت انقلاب گذاشت. 

وی به دستگیری سریع عاملان سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت:: حراست از مال، جان و امنیت وظیفه نیروهای انتظامی است، اما وجود زیرساخت‌های امنیتی و پاسخ‌گویی به مردم در همه برنامه‌ها و اقدامات، نکته قابل توجهی است.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر لزوم استفاده از بسترهای ایجاد شده برای معرفی شناساندن صحیح اسلام و انقلاب اسلامی افزود: سرود «سلام فرمانده» که ادای ارادت مسلمین به امام زمان (عج) محسوب می‌شود از جمله اقداماتی است که نوعی مبارزه آتش به اختیار در مقابل دشمنان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول