اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر ورزش: استعدادهای درخشانی در کل کشور داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید توسعه پایدار را در دستورکار قرار دهیم و این وظیفه وزارت ورزش است، استعدادهای درخشانی در کل کشور داریم و به شکلی باید خودشان را نشان بدهند.

وزیر ورزش: استعدادهای درخشانی در کل کشور داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم اظهار کرد: در حوزه تخصصی ورزش برای این شهرستان برنامه‌های زیادی دارم که در اولین فرصت اقدام می‌کنم.

وی اهتمام‌ ویژه ریاست جمهوری را در سفرهای استانی، استمرار، انضباط و برقرار بودن عنوان کرد که باعث خیر و برکت است و اتفاق‌های ارزشمندی می‌افتد و تأکید کرد: در این سفرها باید بین مردم باشیم و ببینیم و بشنویم و مسائل و مشکلات را از نزدیک درک کنیم.

سجادی افزود: باید هنر پربار کردن اوقات فراغت را داشته باشیم و توسعه پایدار را نیز در دستورکار قرار دهیم و این وظیفه وزارت ورزش است؛ استعدادهای درخشانی در کل کشور داریم و به شکلی باید خودشان را نشان بدهند؛ خیالتان راحت باشد که ما غافل نیستیم، همه مشکلات ثبت و ارجاع شده و به زودی رسیدگی خواهد شد.

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه مطرح کرد: شهرستان سمیرم با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دا نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم با حضور وزیر ورزش اظهار کرد: شهرستان سمیرم با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دار رد از امکانات و اشتغال محروم است و تنها ۶ ماه از سال اشتغال دارد و انتظار داریم در آینده نزدیک سرمایه‌گذاران به سمیرم بیایند و سرمایه‌گذاری کنند.

وی بیان کرد: در نقاطی از سمیرم امکانات سرمایه‌گذاری آماده است که از آن جمله می‌توان به ۲ هزار هکتار زمین آماده به همراه تخصیص آب از رودخانه‌های شهرستان اشاره کرد که هیچ کشت و صنعت بزرگ در شهرستان نداریم و به دنبال کشت وسیعی از گلخانه‌ها در سطح شهرستان هستیم.

سلیمی تصریح کرد: در نزدیکی شهرستان مجتمع پتروشیمی لردگان در ۴ کیلومتری شهرستان سمیرم وجود دارد ولی هیچ‌گونه کارگر و کارشناسی از حوزه سمیرم در آنجا پذیرش ندارند و ما انتظار داریم صنایع پتروشیمی که با آب و هوای ما سازگاری داشته باشد در همین منطقه پارک شیمی دیده شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بهترین سیب در سمیرم است ولی صنایع تبدیلی در شهرستان نداریم، همچنین با توجه به وجود بهترین آب معدنی در شهر ونک انتظار داریم شهرک صنعتی در این منطقه ایجاد شود.

وی با اشاره به توقف پروژه کریدور شمال به جنوب از سمیرم به یاسوج، بابامیدان و دهدشت به سمت خوزستان و بوشهر که از سال ۹۷ تا ۹۹ کار می‌کردند و الآن متوقف شده است، گفت: انتظار داریم ۸۰ میلیارد تومان اعتباری که در این سفر دیده شده به مبلغ ۵۰۰ میلیارد افزایش یابد چرا که نیاز به بازگشایی دو تونل است و با توجه به بازگشایی مسیر دهدشت_ پاتاوه که امسال افتتاح می‌شود کل ترافیک کشور در جنوب غرب کشور از سمیرم عبور می‌کند که این باعث تصادفات و کشتار و معلولیت‌های بسیار در آینده می‌شود.

سلیمی با اشاره به پروژه‌ راه‌های مواصلاتی و جاده‌های روستایی تأکید کرد: مسیر جاده حنا، زمان کهریز و قدمگاه به آزادراه اصفهان در این سفر بدون اعتبار ماند که ردیف ملی است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی مشکلات گازرسانی به روستای خفر دیلی دشتبال و خینه را نیازمند بازگشایی ۱۴ کیلومتر جاده عنوان کرد که نیاز به اعتبار ویژه‌ای در این زمینه است و به خاطر وجود ۴۴ قله مرکزی دنا، باعث گسترش گردشگری و کوهنوردی در این نقطه می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه سمیرم نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور وزیر در شهرستان سمیرم با اشاره به مشکلات چهار حوزه آب، خاک، راه و مسکن اظهار داشت: با حضور میدانی در مسیر و نقاط مختلف به این مهم رسیدید که شهرستان سمیرم در زمینه برداشت آب از رودخانه‌ها و سد ممنوعیت دارند و کشاورزان با وجود مشکلات زیاد حمایت نمی‌شوند، امید دارم مشکلات این حوزه‌ها را به رئیس جمهور انتقال دهید.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول