اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آل‌هاشم: مبادا مطالبه‌گری بهانه توهین به افراد شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مطالبه‌گری امری ضروری است اما باید توجه داشت که مبادا به بهانه مطالبه گری به مسئول و یا هر فرد دیگری توهین و بی‌احترامی شود.

آل‌هاشم: مبادا مطالبه‌گری بهانه توهین به افراد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  بعد از ظهر  روز پنجشنبه در مجمع مطالبه‌گران‌ آذربایجان‌شرقی در مسجد امام جواد(ع) تبریز اظهار کرد: این مجمع استانی که با حضور اقشار و طیف‌های مختلف شکل گرفته، حرکت بسیار ارزشمندی است و امیدواریم نتیجه آن را در بهبود امور ببینیم.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با فساد در سیره امام علی (ع) و دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد فساد ستیزی تصریح کرد: رعایت اخلاق و احترام در مطالبه‌گری امری ضروری است و باید با متانت مطالبات بیان و پاسخ آن گرفته شود و باید توجه داشت که مبادا به بهانه مطالبه‌گری به مسئول و یا هر فرد دیگری توهین و بی‌احترامی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همانگونه که بازرسی در نهادها و دستگاه ها بازدارنده و مانع بروز فساد و مشکل است، مطالبه‌گری از راه صحیح نیز بازدارنده است به شرطی که تمام موارد و ظرایف در این زمینه رعایت شود.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول