اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر راه: 15 درصد از نهضت ملی مسکن به ترمیم بافت‌های فرسوده اختصاص دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۵ درصد از نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده دیده شده که ۵۰ هزار واحد هم در دست اقدام برای تغییر بافت‌های فرسوده داریم.

وزیر راه: 15 درصد از نهضت ملی مسکن به ترمیم بافت‌های فرسوده اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رستم قاسم وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز در بازدید از محله همت‌آباد و بررسی ترمیم بافت فرسوده در طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: ترمیم بافت فرسوده محله همت‌آباد می‌تواند به عنوان یک الگوی بسیار مناسبی باشد؛ طبق آماری که دوستان ارائه کردند، ۷۵ هکتار زمین‌های این منطقه است که بیش از ۲ هزار واحد در اینجا می‌تواند ساخته شود که طبیعتا کیفیت‌های لازم خودش را از نظر مسائل زیرساختی و ایمنی در برابر زلزله دارد و مردم هم در اینجا زندگی می‌کنند.

وی در ارتباط با جایگاه بافت‌های فرسوده در طرح جهش ملی مسکن بیان کرد: ۱۵ درصد از نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده دیده شده که ۵۰ هزار واحد هم در دست اقدام برای تغییر بافت های فرسوده داریم.

رستمی همچنین در ادامه سفر خود، به شهرستان شاهین‌شهر رفت و از پروژه هزار واحدی نهضت ملی مسکن این شهر بازدید کرد؛ وزیر راه و شهرسازی با ابراز نارضایتی از روند پیشرفت پروژه خواستار تسریع در اجرای آن شد‌.


بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن ملی شاهین شهر

 

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول