اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استقرار 29 تیم وزارتخانه‌ها در ادارات کل استان اصفهان برای حل مشکلات مردم+ برنامه

میزهای خدمت بیش از ۲۹ وزارتخانه دولت همزمان با سفر آیت‌الله رئیسی به استان اصفهان، در ادارت کل این نهادها در شهر اصفهان از روز چهارشنبه برپا شده و تا روز پنجشنبه نیز این میزهای خدمت ادامه خواهد داشت.

استقرار 29 تیم وزارتخانه‌ها در ادارات کل استان اصفهان برای حل مشکلات مردم+ برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان، میزهای خدمت بیش از ۲۹ وزارتخانه دولت همزمان با سفر آیت‌الله رئیسی به استان اصفهان، در ادارت کل این نهادها در شهر اصفهان از روز چهارشنبه برپا شده و تا روز پنجشنبه نیز این میزهای خدمت ادامه خواهد داشت. بر این اساس، معاونان وزرا و مدیران کل وزارتخانه‌ها با استقرار در محل‌ها تعیین شده میز خدمت ادارات استان اصفهان، ضمن بررسی مشکل مردم، دستورات فوری برای رفع یا هدایت مسأله صادر می‌کنند و پس از ثبت در سامانه سامد، به نپفرد مراجعه کننده پاسخ ابلاغ خواهد شد.

 

در همین زمینه، سامانه تلفنی ۱۱۱ نیز از ساعت ۸ الی ۲۱ به صورت یکسره پاسخگوی مردم خواهند بود و مشکلات را ثبت کرده و به مزپردم بازخورد داده می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول