اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در تأمین کالاهای اساسی نسبت به همسایگان وضع بهتری داریم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به شرایط حساسی که جهان دارد نسبت به سایر همسایگان و جهان، با همه سختی‌هایی که در تأمین مواد اساسی وجود دارد شرایط بهتری داریم.

در تأمین کالاهای اساسی نسبت به همسایگان وضع بهتری داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه کاشان اظهار کرد: کاشان شهر خوبان و مردم ولایتمداری است که جزو اولین پایگاه ولایتمداری در ایران بود؛ مشکلاتی که در منطقه وجود دارد به عنوان مطالبه مردم، از قبل  در اختیار من قرار گرفته‌ است و البته نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد خوبی در حوزه ارتباطات داشته‌ایم که در سال‌های اخیر پروژه کاشان در این زمینه بی‌نظیر است.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران و مسؤولان کاشان افزود: امروز در شورای اداری خدمت مسؤولان هستم تا مشکلاتی که حل نشده و نیاز است تا به مصوبات اضافه شود را به عنوان نماینده رئیس‌جمهور پیگیری و در شورای اداری اصفهان خدمت رئیس‌جمهور به نمایندگی از مردم مطالبات را ارائه کنم.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم؛ با توجه به شرایط حساسی که جهان دارد نسبت به سایر همسایگان و جهان، با همه سختی‌هایی که در تأمین مواد اساسی وجود دارد شرایط بهتری داریم؛ با اینکه هر روز کشوری چیزی را ممنوع می‌کند، تأمین نیازها از سطح جهان  به خوبی صورت گرفته‌ است و امیدوار هستیم که پایداری سفره و امنیت غذایی مردم کشور ما همیشه پا برجا بماند.


دیدار وزیر جهاد کشاورزی با امام جمعه کاشان

 

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: امیدواریم با حضور امام جمعه کاشان، شمال استان اصفهان در هم‌بستگی و وحدت، شرایط مطلوب‌تری پیدا کند و تلاش ما این است که در موضوعات بخش کشاورزی برنامه‌ریزی کنیم تا شمال استان اصفهان بار مشکلات اصفهان را کاهش دهد و مسؤولان با اختیارات وسیع‌تری بتوانند مسائل شمال این استان را پیگیری کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول