اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد

با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثاگران کهگیلویه وبویراحمد، آئین معارفه رئیس بنیاد شهید دهدشت برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد، معاون توسعه و مدیریت منابع استانی و حراست بنیاد شهید استان، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر دهدشت برگزار شد.

سید علی موسوی‌عارف رئیس بنیاد شهید دهدشت در این مراسم اولین اولویت خود در بنیاد شهید را رضایت‌مندی جامعه ایثارگری عنوان و اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم خانواده‌های شهدا، استخدام جامعه هدف و پیگیری مناسب‌سازی محیط‌زیست شهری از دیگر اولویت‌های اینجانب خواهد بود.

وی از سامان‌دهی و رفع مشکلات گلزارهای شهرستان، پیگیری و رفع مشکلات گلزار شهدای دهدشت، پیگیری و رفع مشکل زمین‌های مورد قرارداد جامعه هدف با اداره راه و شهرسازی، پیگیری و رفع مشکلات راه ارتباطی، آب و برق گلزارهای مطهر شهدا به عنوان دیگر اولویت‌های خود در اداره بنیاد شهید دهدشت نام برد.

موسوی‌عارف مجموع گلزارهای شهرستان کهگیلویه را ۱۳۲گلزار عنوان و بیان کرد: ۱۳گلزار ساماندهی نشده داریم و ۳۰ گلزار پیش‌ساخته وجود دارد که با مشکلاتی مواجه هستند و باید پیگیری شوند.

به گزارش فارس، در این آیین از زحمات عادل شریعت‌پور تقدیر و سید علی موسوی‌عارف به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول