اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا مزین شود

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا، پروژه‌ها و طرح‌های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا نام گذاری شود.

پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا مزین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید مردانیان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور حمل و نقل راه و شهرسازی استان در محل راه‌آهن زنجان اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهیدان افتخار بسیار بزرگی است و باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت توسط ارگان‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی انجام شود، ابراز کرد: اعتبار و هویت یک کشور با یاد شهیدان و خانواده آنها است و باید پیوست فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌ها و برنامه‌های بخش راه و شهرسازی دیده شود.

مردانیان با بیان اینکه در نامگذاری ابنیه‌ها و ساختمان‌ها و راه‌ها از نام شهیدان استفاده شود بیان داشت: طی دوران دفاع مقدس رزمندگانی از مناطق روستایی به شهادت رسیدند که باید برای پاسداشت نام و یاد آنها برنامه‌ریزی ویژه صورت بگیرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران متذکر شد: باید تمام ارگان‌های زیر مجموعه راه و شهرسازی نام ساختمان‌ها و ابنیه‌ها و راه‌ها را به نام شهیدان والامقام متبرک کنند.

وی بر لزوم تقویت فرهنگ دفاع مقدس و ابثار و شهادت تاکید کرد و افزود: امروز جامعه به این مهم نیاز جدی دارد.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول