اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در غرب مشهد

سرپرست آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق چندین ایستگاه برای مهار آتش سوزی یک مجتمع اقامتی و نجات 50 نفر خبر داد.

آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در غرب مشهد

مجید فرهادی سرپرست آتش نشانی مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی در بولوار هاشمی رفسنجانی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله از ایستگاه های ۳۵،۳۰،۵۳،۷،۱۷،۳۴،۳۶،۵،۳۸ قریب به ۶۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به محل حادثه در بولوار تقویه مشهد اعزام کرد.

فرهادی با بیان اینکه کانون حریق قسمت تاسیسات این ساختمان چهار طبقه بود، ادامه داد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند ،آتش سوزی در قسمت تاسیسات و انبار ملزومات در طبقه منفی یک، این مجتمع اقامتی ۵ طبقه ۷۲ واحدی رخ داده و دود ناشی از این آتش سوزی در تمامی طبقات متصاعد گردیده که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه اقامتی شده بود که بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان بصورت همزمان ضمن نجات ۵۰ نفر از افراد گرفتار در دود و حریق و انتقال آنان به مکان امن ، اقدام به مهار آتش سوزی کرده و از سرایت حریق به سایر طبقات و منازل اطراف در محل جلوگیری کردند.

وی اظهار کرد: در این حادثه تعدادی از افراد ساکن در این محل دچار مشکلات تنفسی شدند که با اقدام به موقع آتش نشانان از میان دود و آتش به بیرون منتقل و تکنسین های اورژانس حاضر در محل اقدامات درمانی برای آنان را در محل انجام دادند.

فرهادی خاطر نشان کرد: علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول