اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر تشدید می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با تقویت شعب ویژه رسیدگی کننده به پرونده‌های مواد مخدر، برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر شدیدتر خواهد شد.

برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه بازدید از حوزه‌های قضایی خور و بیابانک و نائین اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل دو حوزه خور و بیابانک و نائین، مشکل نیروی انسانی است که در آینده نزدیک با جذب نیروهای جدید و تقسیم آن ها در سطح استان، این دو منطقه در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به آمار قابل قبول صلح و سازش در این دو ناحیه افزود: آمار صلح و سازش در خور و بیابانک ۴۹ و در نائین ۴۰ درصد است که از میانگین کشوری بالاتر است اما با توجه به فرهنگ، اخلاق‌مداری و مهرورزی مردم این دو ناحیه، با تقویت شوراهای حل اختلاف، می‌توان تغییرات مثبتی در این آمارها ایجاد کرد.

جعفری فعالیت دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی نائین در امر مبارزه با مواد مخدر را ستودنی دانست و تصریح کرد: به دلیل قرار گرفتن نائین در مسیر عبور محموله‌های مواد مخدر، حجم پرونده‌های وارده با این موضوع، نسبت به دیگر مناطق استان بیشتر است و با تقویت شعب رسیدگی کننده به این پرونده‌ها شاهد افزایش کیفیت در برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در مسیر مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، قاطعانه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول