اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پالایش اطلاعات ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: تاکنون اطلاعات بیش از ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن پالایش شده است.

پالایش اطلاعات ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز چهارمین جلسه بررسی طرح آماده‌سازی و تفصیلی اراضی ۶۸۰ هکتاری شورین جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با حضور سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان، فرماندار همدان، مدیرکل دفتر فنی استانداری و نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان در این جلسه اظهار کرد: از مجموعه ۶۸۰ هکتار اراضی شورین مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار برای فاز اول احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی جداسازی و تلاش شده طرحی انسان محور با محیطی پویا و نشاط آور برای اسکان همشهریان در نظر گرفته شود.

عزیزالله یوسفی ادامه داد: اطلاعات بیش از ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن پالایش شده است و ۳۰ درصد باقی مانده پالایش‌ها مربوط به شهرهایی است که متولی پالایش آن بنیاد مسکن است.

وی یادآور شد: پس از تصویب طرح آماده‌سازی اراضی همدان در اولین کمیسیون ماده پنج و با تحویل زمین به کارگزار و سازنده ساختمان‌ها عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود.

محمدعلی محمدی، فرماندار همدان نیز در این جلسه گفت: باید به مهندس یوسفی برای تحول در پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن و انتخاب مشاور توانمند بومی برای اراضی شورین تبریک گفت و امیدواریم این طرح به عنوان پایلوت و الگو مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول