اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

درخشش دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر موفق به کسب 18 عنوان برتر شدند.

درخشش دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر

حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رئیس جمهوری سؤال پرسش مهر را از دانش‌آموزان با عنوان «ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش دانش‌آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست؟» پرسیدند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: دانش‌آموزان استان زنجان نیز همسو با دانش‌آموزان سراسر کشور با ارائه آثار در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به سؤال رئیس جمهور پاسخ دادند که در مرحله مدرسه ای بیش از ۲۴ هزار نفر رشته مشارکت صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در بخش جنبی نیز که  در راستای ترویج ایثار و بزرگداشت یاد و خاطره شهید دانش آموز علی لندی مطرح شده بود، آثار فرهنگی هنری شایان توجهی تولید و ارسال شد، عنوان کرد: در فرایند ارزیابی آثار در مرحله استانی تعداد ۱۹۸ اثر منتخب معرفی و از این تعداد ۱۰۹ اثر بر اساس شیوه نامه وزارتی به دبیرخانه کشوری معرفی شد.
میرزایی گفت: در مرحله کشوری این مسابقات ۲۹۹ نفر از دانش‌آموزان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند که استان زنجان با کسب ۱۷ رتبه برتر، چهارمین استان در میزان کسب عناوین برتر به شمار می‌آید.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: در بخش سخنی با رئیس جمهور که دانش‌آموزان اثر خود را مستقیماً به دبیرخانه اصلی ارسال کرده بودند، امیر عطا قهرمانی از استان زنجان به عنوان منتخب این بخش معرفی شده است.
وی با اشاره به اینکه سه نفر در پرسش مهر جایگاه نخست قرار گرفت و دو نفر به صورت مشترک اول شدند، بیان کرد: سه نفر به صورت دوم مشترک شدند، پنج دانش‌آموز زنجانی مشترکا سوم شدند و چهار نفر از دانش‌آموزان زنجانی نیز شایسته تقدیر شدند.
انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول