اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تغییر در حوزه گردشگری منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی احکامی جداگانه مرتضی رمضانی گالشی را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری و عباس نیک پور را به عنوان سرپرست مدیریت امور مجامع و حسابرسی و ابوالفضل مجیدی را  نیز به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قرارداد‌ها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

تغییر در حوزه گردشگری منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش ، مهدی کشاورز رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی مرتضی رمضانی گالشی را به عنوان سرپرستی معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش منصوب کرد که در متن این حکم  آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا کرده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت گردشگری» سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: در پایان، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدلله(ع) را یادآور می شوم که فرمودند: " بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است، پس از این نعمت ها خسته نشوید. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

لازم به ذکر است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین طی احکامی عباس نیک پور را  به عنوان سرپرست مدیریت امور مجامع و حسابرسی سازمان و ابوالفضل مجیدی را  نیز به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قرارداد‌ها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد. 

انتهای پیام/88060

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول