اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف پیکر مرد غرق شده در دره شمخال درگز

پیکر مرد غرق شده در دره شمخال درگز با عملیات آتش‌نشانان مشهدی کشف شد.

کشف پیکر مرد غرق شده در دره شمخال درگز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی اعلام غرق شدن یک نفر درحوضچه های آب دره شمخال از توابع شهرستان درگز، تیم های  امداد و نجات درگز و قوچان به محل حادثه اعزام شده‌اند و  عملیات جست‌وجو برای این فرد آغاز شد اما با توجه به موقعیت حادثه، فشار آب و عمق زیاد عملیات را سخت و پیچیده کرد.

به دلیل کمبود تجهیزاتی نظیر ست غواصی در شهرستان درگز، امکان تسریع جستجو و کشف جسد میسر نشد، به همین دلیل تیم‌های مجرب غواصی آتش نشانی مشهد به محل حادثه اعزام شدند.

 علی اخلاقی رئیس اداره ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد در خصوص این حا ثه گفت: در پی اعلام غرق شدن یک نفر درحوضچه های آب در دره شمخال از توابع شهرستان درگز، تیم غواصی آتش نشانی مشهد به محل اعزام که پس از ساعت ها دره نوردی ،کوه نوردی و پیاده روی در ارتفاعات صعب العبور،نیروهای آتش‌نشانی خود را به محل اعلامی رساندند و مشخص شد، فردی حدودا ۴۵ ساله از روی یک صخره به درون آب شیرجه زده و دیگر بیرون نیامده است.

وی تصریح کرد: غواصان آتش نشانی مشهد ضمن انجام چند مرحله غوص ، موفق به کشف پیکر فرد فوت شده از عمق آب شده و پس از انتقال جسم بی جان این فرد به سطح آب جنازه فرد فوت شده را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول