اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نیمکت سپاهان همچنان در انتظار انتخاب سرمربی

پس از گذشت یک هفته از کناره‌گیری محرم‌ نویدکیا، سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان هنوز مشخص نشده است.

نیمکت سپاهان همچنان در انتظار انتخاب سرمربی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل آلومینیوم به تساوی رسید و بعد از نشست خبری، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در جمع خبرنگاران به حمایت از کادر فنی اشاره کرد.

در حالی که بر همین اساس پیش‌بینی می‌شد که نویدکیا برای سومین‌ سال پیاپی روی‌ نیمکت سپاهان بنشیند‌ اما به یک‌باره نویدکیا در تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران، انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتاً اعلام کرد.

باشگاه سپاهان‌ در بیانیه‌ای موافقیت خود را با استعفای نویدکیا اعلام کرد و بیان کرد که برنامه‌ریزی جهت انتخاب و معرفی گزینه‌های سرمربیگری سپاهان، به سرعت در حال انجام و در فرصت مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید.

بعد از آن نیز محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان از فعالیت برای انتخاب سرمربی جدید گفت و اعلام کرد در مورد بازیکن، لیست‌ها مشخص و اقدامات لازم شروع شده، هرچند در فصل نقل و انتقالات ممکن است عزیزی از باشگاه به دلایل مختلف جدا شود.

پس از گذشت یک هفته از کناره‌گیری نویدکیا باشگاه همچنان در حال بررسی انتخاب سرمربی جدید است؛ با توجه به این‌که سرمربی مشخص نشده است نباید انتظار فعالیت نقل و انتقالاتی نیز داشت چون بازیکن‌ها باید با نظر سرمربی جذب شوند؛ با این وجود اما دانیال اسماعیلی‌فر اولین خروجی سپاهان بوده است و صحبت‌ها از جدایی سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی و سجاد شهباززاده نیز وجود دارد.

قطعا هواداران سپاهان توقع دارند روند انتخاب سرمربی هرچه سریع‌تر پیگیری شود تا این تیم در بازار نقل و انتقالات از سایر تیم‌های مدعی که امسال با جیب پر به این بازار آمده‌اند عقب نماند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول