اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های آبیک از جولان معتادین متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر آبیک از وجود معتادین برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.

آغاز طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های آبیک از جولان معتادین متجاهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با توجه به گزارش‌های واصله از شهروندان مبنی بر وجود معتادین در بوستان‌های شهر آبیک و ایجاد مزاحمت و نداشتن امنیت کافی، موضوع از فرمانده انتظامی شهرستان آبیک پیگیری شد.

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره بازدیدهای متعدد از پارک‌ها و بوستان‌های شهر آبیک به همراه مسئولان اجرایی و قضایی شهرستان آبیک، از آغاز اجرای طرح پاکسازی بوستان‌ها و پارک‌های شهر آبیک از وجود معتادین از عصر روز گذشته خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰ معتاد متجاهر از پارک‌ها و بوستان‌های شهر آبیک جمع‌آوری شده‌اند که این اقدام انتظامی تا پاک‌سازی کامل از تمام بوستان‌ها و پارک‌ها ادامه دارد.

وی افزود: این پاکسازی در راستای رفع نارضایتی های مردمی مبنی بر وجود معتادین در پارک‌ها و بوستان‌ها و حل معضلات ناشی از حضور آنان در این اماکن صورت گرفته تا شهروندان بتوانند از ظرفیت تفرجگاه‌ها به نحو احسن و در امنیت و آرامش کامل استفاده کنند.

طبق اذعان فرمانده انتظامی شهرستان آبیک معتادین متجاهری که از سطح پارک‌ها و بوستان‌ها جمع‌آوری شده‌اند به کمپ‌های ترک اعتیاد این شهرستان منتقل می‌شوند. 

لامعی این را مطلب را هم بیان کرد که جهت انجام برخی اقدامات توسط مدیریت شهری آبیک همچون بهسازی فضای سبز پارک‌ها و بوستان‌ها و روشنایی این اماکن تاکیدات لازم صورت گرفته که امیدواریم مساعدت برای تحقق این امر انجام پذیرد.

گفتنی است در صورت هر گونه گزارش واصله از سوی مردم به خبرگزاری فارس مبنی بر وجود معتادین در پارک‌ها و بوستان‌ها موضوع به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آبیک اطلاع داده می‌شود تا در اسرع وقت پلیس در محل حضور یافته و نسبت به سالم سازی محیط ها، پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام می‌کند.

انتنهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول