اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باند سارقان منازل نیمه‌ساز در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 5 نفره‌ای که اقدام به سرقت اموال از منازل نیمه‌ساز می‌کردند و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد.

باند سارقان منازل نیمه‌ساز در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز که سارقان در چند فقره با تهدید سلاح سرد دست و پای نگهبان را بسته و پس از سرقت اموال از محل متواری می‌شدند، سریعاً اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی این موضوع را دنبال کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی از نگهبانان دریافتند که سارقان ۵ نفر است که به صورت باندی در ساعات پایانی شب به منازل نیمه‌ساز دستبرد می‌زدند.

ترکیان گفت: تحقیقات در زمینه دستگیری متهمان در دستور کار بود تا اینکه مأموران کلانتری ۱۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در حوزه ماموریتی خود ۵ نفر را در حال سرقت اموال از یک منزل نیمه‌ساز مشاهده و بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری سریعاً به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از آنان به صورت تخصصی صورت گرفت که نهایتاً به 9 فقره سرقت اموال منازل نیمه‌ساز همراه با ضرب و شتم نگهبان‌ها اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه ۲ دستگاه وانت نیسان اقلام مسروقه شامل کمپرسور،کلیه قطعات آسانسور، کپسول گاز، پکیج، سنگ فرز از مخفیگاه متهمان کشف شد از تحویل آن‌ها به مال‌باختگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول