اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

وعده وزیر ارتباطات برای رفع دغدغه معیشتی کارکنان پست محقق شد

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تأکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقای معیشت کارکنان پست، از افزایش مبلغ «بن و خواربار» و «کمک‌هزینه مسکن» کارکنان پست خبر داد.

وعده وزیر ارتباطات برای رفع دغدغه معیشتی کارکنان پست محقق شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی، مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌های ذکر شده در راستای بهبود معیشت و ارتقای انگیزه و رضایتمندی همکاران و کاهش اختلاف در میزان دریافتی‌های مزایای مستمر کارکنان شبکه پستی با سایر شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت متبوع گفت: مبلغ بن و خواربار از ۳۰۰ هزار تومان به یک‌میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش‌یافته است.

مدیر عامل شرکت ملی پست تاکید کرد: همچنین مبلغ کمک‌هزینه مسکن از ۲۵۰ هزار تومان به ۹۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
وی اضافه کرد: بر این اساس دریافتی رفاهیات پرسنل شبکه پست با جدول رفاهی کارکنان وزارت متبوع همسان‌سازی شده و مجموعاً مبلغ یک‌میلیون و ۴۰۰ هزارتومان به دریافتی تمامی همکاران اضافه می‌شود که با حقوق ماه جاری پرداخت خواهد شد.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست در خصوص پرداخت‌های مناسبتی افزود: پرداخت‌های مناسبتی کارکنان نیز مطابق با دریافتی کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس دستورالعمل ابلاغ‌شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول