اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ورود دستگاه قضایی به ساخت و سازهای بی‌رویه در بخش کجور

رئیس‌کل دادگستری مازندران از تخریب ۱۲ مورد ساختمان و ۱۶ مورد دیوارکشی در بخش کجور شهرستان نوشهر به میزان ۲۴ هزار مترمربع خبر داد.

ورود دستگاه قضایی به ساخت و سازهای بی‌رویه در بخش کجور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: دستگاه قضایی استان در  مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز در تمام حوزهای قضایی با جدیت و بدون هیچ اغماضی با سودجویان اراضی ملی و کشاورزی  برخورد می‌کند.

وی افزود: در همین راستا در بخش کجور با ورود رئیس حوزه قضایی این بخش، ۱۲ مورد ساختمان و ۱۶ مورد دیوارکشی به میزان ۲۴ هزار مترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی، اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی آزادسازی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در تمام حوزه‌های قضایی استان است و حفظ این حقوق از وظایف مهم دستگاه قضایی به‌شمار می‌رود که مورد توجه ویژه قرار دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف و دستاوردهای این شورا مقابله با سهل انگاری مدیوران  در رسیدگی و حفظ و محافظت از اراضی ملی، مقابله با ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی است و استان مازندران به لحاظ موقعیت خاصی که داراست مقصد بسیاری از سودجویان است البته دستگاه قضایی استان بیش از همیشه بر این موارد نظارت و برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول