اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سومین رویداد استارت‌آپی مواد و تجهیزات پزشکی در سمنان برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از برگزاری سومین رویداد استارت‌آپی مواد و تجهیزات پزشکی ویژه دانشجویان، کارآفرینان و مبتکران در طرح‌های فناورانه در سمنان خبر داد.

سومین رویداد استارت‌آپی مواد و تجهیزات پزشکی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی‌راد رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، سومین رویداد استارت‌آپی مواد و تجهیزات پزشکی به همت مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان سمنان ۲۱ تیرماه در سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد استارت‌آپی در پنج حوزه شامل، طراحی، ساخت و بومی‌سازی تجهیزات پزشکی، توان‌بخشی و فیزیوتراپی، فناوری نانو در پزشکی، فناوری اطلاعات و اپلیکیشن‌ها در پزشکی، هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی و رباتیک پزشکی برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: در پایان این رویداد استارت‌آپی، ایده‌های برتر معرفی‌شده از سوی هیأت داوران همراه می‌توانند برای اجرای طرح‌ها و ایده‌های خود در مرکز نوآوری مواد و تجهیزات پزشکی جهاد دانشگاهی سمنان مستقر شوند.

منصفی‌راد بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می‌توانند با شماره‌های 33337141، 09127312820 و 09921797856 مرکز نوآوری و شتاب‌دهی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت ایده خود در حوزه‌های پنج‌گانه اعلام شده، از طریق مراجعه به آدرس https://se.uast.ac.ir/fa/form/375 اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول