اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سردار اشتری: تأمین معیشت و احداث خانه‌های ملکی مأموران در اولویت انتظامی کشور

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی ما توجه به معیشت کارکنان خدوم انتظامی و احداث خانه‌های ملکی است.

سردار اشتری: تأمین معیشت و احداث خانه‌های ملکی مأموران در اولویت انتظامی کشور

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه مراسم عملیات اجرایی ۱۴۱۲ واحد خانه سازمانی با عنوان طرح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های اصلی ما توجه به معیشت کارکنان خدوم انتظامی در کل کشور است.

سردار اشتری به راه‌اندازی قرارگاه جهادی مسکن در فراجا اشاره و تصریح کرد: امروز ۱۴۱۲ واحد سازمانی در آگاهی تهران بزرگ و ۷ استان و ۱۶ شهرستان دیگر افتتاح می‌شود.

وی گفت: احداث خانه‌های ملکی برای مأموران پلیس در اولویت بوده و در یک برنامه پنج ساله سعی داریم بخش عمده‌ای از این مهم را مرتفع کنیم.

رئیس پلیس کشور به تذکرات پلیس به برخی از بانک‌ها که ایمنی کافی برای حفاظت از اموال مردم را ندارند اشاره و اظهار داشت: تمام دستگاه‌هایی که در زمینه حفاظت و حراست از جان و مال مردم مسئولیت دارد باید به هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌هایی که در این رابطه کوتاهی کنند توسط پلیس به دستگاه قضائی اعلام خواهند شد به افرادی که قصد تعرض به مال و جان هموطنان را دارند هشدار داد و گفت: پلیس حافظ جان و مال مردم است و با توانمندی موجود در پلیس یعنی اقتدار، هوشمندی، استفاده از فناوری جدید و داشتن کارآگاهان مجرب و توانمند، نخواهیم گذاشت چنین اتفاقاتی رخ دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن انتقاد از رسانه ملی در عدم پرداخت به دستاورد بزرگ پلیس در شناسایی و بازداشت سارقان صندوق امانات بانک ملی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم منصف باشیم، باید به دستاورد پلیس بسیار بیشتر از آنچه که اطلاع‌رسانی شد، پرداخته می‌شد، اطلاع‌رسانی در این رابطه کم صورت گرفت و بعضاً نیز به مواردی اشاره کردند که شاید زحمات همکاران بنده را زیر سؤال می‌برد که این درست نیست و امیدواریم بتوانند آنها نیز جبران کنند و گلایه بنده نیز منجر به این شود که این خلاء‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول