اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

100 درصد مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از 26 هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری و پرداخت 100 درصدی مطالبات گندمکاران در استان خبر داد.

100 درصد مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اظهار کرد: بیش از 26.7 هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان که در سال زراعی 1400 برداشت کرده‌اند از طریق سیلوی‌های استان خریداری و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در به حساب کشاورزان واریز شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 100 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: بیش از3 هزار و 70 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان سال زراعی 1400 از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.

وی گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول