اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اجلاسیه کانون دانشگاهیان با قرائت پیام رئیس‌جمهور برگزار می‌شود

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: هفتمین اجلاسیه کانون دانشگاهیان ٢۶ خرداد با قرائت پیام رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

اجلاسیه کانون دانشگاهیان با قرائت پیام رئیس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار  تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی صبح امروز دوشنبه ٢٣ خرداد ماه در نشست خبری که با محوریت تشریح برنامه‌های هفتمین اجلاسیه این کانون برگزار شد، اظهار داشت: این اجلاسیه پنجشنبه ٢۶ خردادماه برگزار می‌شود.

حسینی گفت:‌ پیش از این ۶ اجلاسیه داشتیم و اجلاسیه امسال نیز در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در انتخابات ١۴٠٠، ١٢ هزار استاد دانشگاه از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات به عنوان اولین تشکل رسمی دعوت کردند. البته در سال ٩۶ هم از آقای رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کرده بودیم.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به برنامه های هفتمین اجلاسیه این تشکل سیاسی بیان داشت: در این اجلاسیه، انتخابات شورای مرکزی را خواهیم داشت. برخی از اعضای شورای مرکزی به علت اینکه در این مسائل اجرایی حضور پیدا کرده‌اند فرصت چندانی برای حضور در این کانون را ندارند و باید از جوانان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در استان ها نیز همانند انتخابات شورای مرکزی انتخابات دفاتر استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی را خواهیم داشت و قرار است اعضای دفاتر مذکور انتخاب شوند.

حسینی با اشاره به سایر برنامه های هفتمین اجلاسیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: قرار است نمایندگان استانی کانون در این اجلاسیه گزارشی از وضعیت دانشگاه‌ها ارائه و وضعیت یک سال اخیر را بیان کنند. 

وی افزود: شعار هفتمین اجلاسیه کانون، « دانشگاه تحول، تبیین و تولید دانش بنیان» است. علت هم رویکرد دولت سیزدهم است که تحول اعلام شده و با توجه به شرایط کشور نیاز به تحول داشتیم. 

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا قرار است مهمان شاخصی در هفتمین اجلاسیه این حزب حضور داشته باشد یا خیر، اظهار داشت: قرار بود آیت‌الله رییسی رئیس محترم جمهور در این اجلاسیه حضور داشته باشند، اما به دلیل سفر استانی امکان حضور ندارند. اما قرار است پیام ایشان به اجلاسیه هفتم قرائت شود.

وی افزود: از وزرای علوم، بهداشت و کشور برای حضور در اجلاسیه هفتم دعوت شده و قرار است در این نشست حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ ت 564

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول