اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطالبات حوزه‌های علمیه استان سمنان پیگیری می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به استان در راستای مطالبات و امور حوزه علمیه استان انجام می‌شود.

مطالبات حوزه‌های علمیه استان سمنان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان شب گذشته در نشست استاندار سمنان، مدیر و معاونان مرکز مدیریت و اعضای شورای مشورتی حوزه‌های علمیه استان سمنان با رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با محوریت پیگیری مصوبات سفر وی به استان سمنان اظهار کرد: آیت‌الله شاهچراغی، مسؤول و رئیس ما در شورای مشورتی حوزه‌های علمیه استان هستند که در این سفر توفیق بهره‌مندی از محضر ایشان حاصل نشد.

وی بیان کرد:‌مجلس درخور شأنی در خصوص نکوداشت مقام آیت‌الله شاهچراغی در استان انجام شد که بسیار برنامه ارزشمندی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: پیگیری مصوبات سفر بابرکت آیت‌الله اعرافی، رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به استان در راستای مطالبات و امور حوزه علمیه استان در این نشست انجام خواهد شد.

لزوم ترویج فرهنگ حوزه‌های علمیه

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم گفت: بسیار خوشحالیم که توفیق حاصل شد تا برحسب وظیفه خدمت، در این سفر و نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور حضور یابیم.

وی بیان کرد: از همراهی ائمه جمعه، مدیران حوزه علمیه، ائمه جماعات و روحانیان استان با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در راستای اجرای مطلوب طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان اضافه کرد: در حوزه استان سمنان به‌واسطه همراهی ائمه جمعه، ائمه جماعات و مردم شهیدپرور و متدین استان، کوچک‌ترین دغدغه، تجمع و اعتراضی را در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع یارانه‌ها نداشتیم.

هاشمی بیان کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر آیت‌الله اعرافی به استان و تکلیف شرعی و اداری که بر دوش ما قرار دارد، در راستای ترویج فرهنگ حوزه‌های علمیه و فرهنگ دین در خدمت دوستان خواهیم بود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول