اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جوکار: مقصران حادثه قطار باید محاکمه شوند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی تذکر جدی داد و گفت: مقصران حادثه قطار مشهد ـ یزد باید شناسایی و محاکمه شوند.

جوکار: مقصران حادثه قطار باید محاکمه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار در تذکر جدی به وزیر راه و شهرسازی با تسلیت جانباختن جمعی از هموطنانمان در حادثه واژگونی قطار مشهد - یزد، اظهار کرد: از درگاه خداوند متعال طلب غفران الهی برای جانباختگان این حادثه و طلب صبر و اجر برای خانواده این عزیزان و مصدومان دارم.

وی با اشاره به این‌که حادثه واژگونی قطار مشهد به یزد واقعا دلخراش بود، افزود: حق زائران امام رضا (ع) نبود که اینگونه با آنها رفتار شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیریت کارآمد داشتیم شاهد این اتفاق نبودیم و یقیناً سهل‌انگاری، ضعف مدیریت و ترک عمل کاملاً در این زمینه مشهود است، لذا انتظار داریم وزیر محترم راه و شهرسازی پیگیری کند که کمیسیون بررسی سوانح ریلی که متأسفانه در درون ساختار راه آهن است و تعارض منافع دارد، به طور مستقل و بدون گرایش و ملاحظات سازمانی موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم عزیز و قوه قضائیه اعلام کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یقیناً برخورد جدی دستگاه قضایی نسبت به مقصرین حادثه علاوه بر کاهش آلام خانواده‌های داغدیده، درس عبرتی برای مدیران نالایق باشد که نسبت به مسئولیت خویش پاسخگو نیستند و نظارت کامل بر کار خود ندارند.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این راستا اقدامات جدی از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران صورت گیرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول