اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان فاریاب

عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان فاریاب آغاز شد.

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان فاریاب

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، سید حسام‌الدین حسینی فرماندار فاریاب امروز در آیین کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان فاریاب اظهار کرد: با توجه به احصاء مسائلی که از شهرستان فاریاب داشتیم، مشکل عمده مردم آب شرب است و با مطالعات و جمع‌آوری دیتا و بارگذاری در سامانه، اطلاعات دقیق به تفکیک روستاها و نیازهای هر روستا را اعم از لوله، خط انتقال، خط برق، منبع ذخیره، مکان دقیق حفر چاه و ... را می‌دانیم و اکنون در مرحله اجرا هستیم که با همدلی و تلاش مضاعف مردم، سپاه، خیران و کمک معادن کار را شروع کردیم و تا پایان رفع بی‌آب کامل در کنار مردم خواهیم بود.

 وی عنوان کرد: این طرح شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب در روستا های حیدرآباد چاه نارنج و روستای گلدسته به همراه خط برق و اجرای خط انتقال به طول بیش از ۴ کیلومتر، اجرای ۴ کیلومتر لوله‌گذاری در مجتمع آب‌باد و آبشوئیه، خرید لوله و اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر توسعه و بازسازی خطوط انتقال و شبکه برق در مجتمع‌های روستایی مزرعه امام، حور پا سفید، لردآباد، خوشکاوری، دره شور، زهمکان و سرگریچ و حفر و تجهیز چاه آب روستای سه چاه به همراه خط برق و ساخت مخزن و اجرای شبکه داخلی آب روستا خواهد بود.

انتهای پیام/۸۰۰۴۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول