اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عنکبوت مقدس، باعث افزایش محبت امام رضا(ع) شد

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری گفت: کاری که دشمنان در فیلم عنکبوت مقدس انجام داده اند باعث عظمت بیشتر اسلام و توجهات بیشتر به مکتب تشیع و اهل بیت علیهم السلام شده است.

عنکبوت مقدس، باعث افزایش محبت امام رضا(ع) شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری،  آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری ظهر امروز در مراسم اختتامیه سال تحصیلی حوزه علمیه با اشاره به اکران فیلم موهن عنکبوت مقدس اظهار کرد: همانطور که خداوند در آیه ۸۱ سوره اسراء می فرماید: «وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً»؛ «و بگو حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنى است» کاری که دشمنان در فیلم عنکبوت مقدس انجام داده اند باعث عظمت بیشتر اسلام و توجهات بیشتر به مکتب تشیع و اهل بیت علیهم السلام شده است همچنان که یزید و یزیدیان نتوانسته اند نور درخشان امام حسین(ع) را خاموش کنند.

وی با اشاره به حوادث و شرایط سیاسی اجتماعی دوران امام علی(ع) گفت: در آن دوره آن قدر تبلیغات منفی علیه امام علی(ع) انجام شده بود که وقتی ایشان در مسجد کوفه و محراب عبادت به شهادت رسید، مردم کوفه گفتند مگر علی ابن ابیطالب نماز می خواند. اما اکنون اثری از آن مردم باقی نمانده است در حالی که دنیا عاشق امیرالمومنین(ع)، پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم (ع) است چنانکه در ایام ولادت ایشان شاهد حضور میلیونی عاشقان و دوستداران اهل بیت در مشهد مقدس هستیم.

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری  تاکید کرد: دشمنان هرچه علیه اسلام بیشتر اقدام کنند در واقع باعث افزایش عظمت اسلام می شوند و عظمت ائمه اطهار علیهم السلام و قرآن بیشتر دیده می شود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه خطبا نباید در مقابل چنین رفتارها و برخوردهایی ساکت بمانند، تصریح کرد: باید در مقابل دشمنان بایستیم و به کلام و سخن کثیف آنان پاسخ دهیم، اهل تحقیق، کلام و بیان باشیم، شبهات را برطرف کنیم. یک روحانی باید جامع باشد و همه چیز را بلد باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت صرفه جویی و پرهیز از اسراف گفت: امروزه مشاهده می کنیم در جامعه در مصرف مواد غذایی و آب اسراف صورت می گیرد و چقدر دور ریز نان داریم که باید توجه ویژه ای به صرفه جویی در این موارد داشته باشیم.

این استاد اخلاق با بیان اینکه همه مسائل مومن مورد توجه خداوند است، خاطرنشان کرد: رزق و روزی ما در نزد خداوند است و تمام موجوداتی که در این عالم هستند توسط خداوند روزی داده می شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول